Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:30:32+01:00
1)kamień
2)kamienie
3)kamyki
4)kamyczek
5)kamyk

pozdrawiam
8 1 8
2010-02-18T16:33:19+01:00
Wyrazy pokrewne:kamyk, kamieniarz, kamieniarstwo, kamieniołom, ukamienowanie.
Wyrazy bliskoznaczne:głaz, opoka, skała, bryła skalna
5 4 5
2010-02-18T16:33:42+01:00
Pokrewne: kamienny, kamyk,skamieniałośc, kamienica
bliskoznaczne: głaz, skała




3 2 3