Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:30:38+01:00
Baterie i akumulatory zawieraja w sobie kwasy takiej jak kwas solny i siarkowy(VI) a wiec jak bby wydostaly sie one na powierzchnie moglby skazic glebe i jesli ktos mialby kontakt z tymi kwasami moze sie poparzyc
2010-02-18T16:33:12+01:00
Ponieważ zawieraja kwasy (kwas solny) grozi to bardzo poważnym skutkiem - popażeniem.
2 4 2
2010-02-18T16:40:57+01:00
Ponieważ zagrażają środowisku i się bardzo długo rozkładają.