Odpowiedzi

2010-02-18T16:33:52+01:00
Mądrością i pracą narody się bogacą to znaczy że niema nic cenniejszego niż mądrość i praca. Praca uszlachetnia człowieka i sprawia że staje się mądrzejszy (uczy się nowych rzeczy).
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:46:46+01:00
Uważam: Aby zachować właściwą strukture społeczeństwa potrzebna jest praca, a jeśli ta praca jest wykonywan przez madrych, wykształconych ludzi np.chemików, fizyków itp. może ona pozytywnie wpłynać na rozwoj danego państwa.