Odpowiedzi

2010-02-18T16:43:25+01:00
Gelbe - żółty,
neue - nowy,
kurze - krótki,
kariertes - pled,
weiter - dalszych,
bunter - kolorowe,
einfarbiger - monochromatyczne,
weiße - biały,
ruhige - spokojny,
langes - długi,
gerecht - targi,
seidenes - jedwab,
knielanges - kolan,
verständisvolles - ver ständ is volles - zobacz który stał się pełnym,
alter - stare,
warmer - ciepłe

----------------
Myślę że pomogłam ;)

Sama tłumaczyłam - miałam te słówka rok temu ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:45:47+01:00
Gelbe-żółty
neue-nowy
kurze-krótkie
kariertes-kratka
weiter-dalszy
bunter-kolorowe
einfarbiger-monochromatyczne
weiße-biały
ruhige-cicho
langes-długi
gerechte-uczciwy
seidenes-jedwab
knielanges- do kolan
verständisvolles-??
alter-wiek
warmer -ciepły