Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:44:51+01:00
A1=?
r=-50

S12=5100

S12=([2a1+(n-1)r]n)/2=5100
za n podastawiamy 12 i wyliczamy z rownania a1



a1=700


Potem a12
a12= a1+11r
a12= 150
8 3 8
2010-02-18T16:45:19+01:00
X - miesiąc

x + x -50 + x -100 + x - 150 + x - 200 + x - 250 + x -300 + x -350 + x - 400 + x - 450 + x - 500 + x -550 = 5100

12x - 3300 = 5100
12x = 8400
x = 700

Pierwsza rata 700 zł, a ostatnia 150 zł.
6 4 6