Odpowiedzi

2010-02-18T16:42:11+01:00
Taka, która ma czas dla każdego. Aby zawsze kupowała coś co komuś obiecywała. By kochała kogoś tak bardzo jak druga osoba.
Taką mamą bym została.

Mam nadzieje, że pomogłam
Liczę na naj.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:45:33+01:00
Dla swoich dzieci chciałabym być bardzo dobra mama.Chcę się nimi zajmować i opiekować.Jeśli będzie taka możliwość to chcę poświęcić im dużo czasu i uwagi.Dawać im to czego potrzebują i starać się żeby żyły w dostatku.A przede wszystkim wychować ich na dobrych ludzi, którzy otoczeni są miłością.
1 5 1