Odpowiedzi

2010-02-18T16:42:42+01:00
Żeby zapasy energii elektrycznej starczyły wystarczająco długi czas
3 2 3
2010-02-18T16:44:23+01:00
Ponieważ może jej kiedyś zabraknąć i także może być katastrofa ekologiczna
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:46:23+01:00
Oszczędzanie eneri elrktrycznej niesie ze sobą wiele zalet.Oszczędzając energi , przyczyniamy sie do mniejszej ilości wydobywania węgla a co za tym idzie chronimy środowisko.Zmiejszenie używanej energi wiąże sie równiez z zyskami ekonomiczmi, otrzymujemy mniwjsze rachunki za elektrycznośc.W ten sposobu zaoszczędzone pieniadzemożemy przeznaczyć na inne cele.
7 5 7