Odpowiedzi

2010-02-18T16:49:39+01:00
Według mnie jednym z takich rozwiązań jest np.
-ułatwienie procedur dotyczących zakładania firm
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:51:06+01:00
Na ograniczenie bezrobocia jest wiele sposobów.

1. Ograniczenie roli rządu,

2. organizacja biur zatrudnienia, informujących o tym, jakie są możliwości podjęcia zatrudnienia,

3. finansowanie kursów, na których bezrobotni mogliby podnieść swoje kwalifikacje lub je zmienić,

4. prywatyzowanie zakładów pracy, które zwiększyłoby konkurencję na rynku, a ta spowodowałaby szybszy wzrost gospodarczy i spadek poziomu bezrobocia,

5. zniesienie barier administracyjnych, które utrudniają rozwijanie się gospodarki, tj. biurokracji, koncesji i zwolnień

6. przeciwdziałanie korupcji

7. utrzymywanie niskich obciążeń podatkowych i składkowych (ubezpieczenia społeczne)

8. wprowadzenie ulg podatkowych


6 2 6