Podaj nazwe miasta którego współrzędne geograficzne wynosza:51*28'N,000*000'E
________________________________________________________
pełana nazwa obserwatorium astronomicznego przez które przebiega główny południk
_______________________________________________________________
4 przykłady informacji jakie mozna odczytac z odbiorników GPS wykorzystywanych w nawigacji samochodowej
_________________________________________________________________
BŁAGAM POMUŻCIE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! plisssssssss ;*

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T14:24:26+02:00
Obserwatorium Astronomiczne--> Greenwich(The Royal Greenwich Astronomical Observatory-->pełna nazwa) znajduje sie na południku 0 stopni
___________________________________________________________
-nazwy ulic
-nazwy miast
-mijane rzeki
-mijane zbiorniki wodne
__________________________________________________________
5 4 5
2009-10-14T14:25:33+02:00
GPS
- położenie geograficzne
- prędkość
- informacje o utrudnieniach na drodze
- wysokość nmp.

Królewskie Obserwatorium Astronomiczne w Greenwitch
7 4 7