Odpowiedzi

2010-02-18T16:47:54+01:00
Wedlug mnie nie poniewaz jest tam baaaaaaaardzo zimno
7 1 7
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:50:42+01:00
Warto ponieważ:
- jest to przygoda
-wyzwanie
-mozna sprawdzić umiejętności
-poznajemy nowy, nieotkryty dotąd przez nas zimny ląd
-uczymy sie wytrwałości
-pokonujemy trudne warunki
Te argumenty świadcza że warto poznac coś nowego, dotąd nieotkrytego pzrez nas. To nowe wyzwanie i super przygoda.
8 4 8