Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:52:31+01:00
Możesz do tej reklamy np. wykorzystać płyn,szampon,jakiegoś miśka
np.
Dzień dobry !
Zapraszam do kupowania kredek
kosztują jedynie 10 zł
są wykonane z niemożliwego drewna
Zapraszam do naszego sklepu
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:55:14+01:00

Jesteś znudzona szarą rzeczewistością ?
Nie pamiętasz kiedy obejrzałaś interesujący film??

KONIECZNIE WIĘC OBEJRZYJ SERIAL PT:. "BARWY SZCZĘŚCIA"!!


w reżyserii....
Tylko 30 min Twojego czasu na opowieść o codziennym życiu , z dobrymi polskim aktorami.
Oglądaj od pon.- do czw. w godz. 20.05-20.30.
program :2