Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:51:12+01:00
ZAPROSZENIE


Serdecznie zapraszam (tu imie i nazwisko) na szkolna uroczystość związaną z powitaniem wiosny. Zabawa odbędzie się (data) o godz (godzina) w (miejsce).
W trakcie zabawy odbędzie się topienie marzanny !!!

(twoje imie i nazwisko)





Proszę i licze na naj ;)
37 2 37
2010-02-18T17:08:12+01:00
Zaproszenie !

Serdecznie zapraszam panią/pana(imie i nazwisko)na uroczystość
z okazji pierwszego Dnia Wiosny.Uroczystość ta odbędzię się 21marca 2010roku
o godz. 13 w Szkole Podstawowej nr 2 w Warszawie. Na tej uroczystosci przewidziane beda ciekawe atrakcje !!



Ucennica klasy VIa


godzine i date a takze podpis podalam na przdład !! Proszee!
9 4 9