Odpowiedzi

2010-02-18T16:50:43+01:00
Operacja: sprzedaż

Stan: nowy

Lokalizacja: woj. pomorskie, Tczew

Opcje dodatkowe: odbiór osobisty.

Opis: Sprzedam konia na biegunach tak jak na zdjęciu :)

Koń posiada śliczną, białą grzywę i bujny ogon.
Po naciśnięciu prawego lub lewego uszka konik macha ogonkiem i pyskiem wydaje realistyczne głosy rżenia, parskania i kopyt.
Do głowy konika przymocowane są drewniane uchwyty, dzięki którym dziecko czuje się w 100 % bezpiecznie !!!
Konik posiada wygodne siodełko i metalowe strzemiona, które ułatwiają wchodzenie na niego.
Konik w całości wykonany bardzo estetycznie z miękkiego, kolorowego pluszu, co sprawia, że dzieci chętnie się do niego przytulają.
NOWY PRAWIE NIE UŻYWANY
CENA 120 ZŁ DO NEGOCJACJI :)))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:58:13+01:00
Ogłoszenie!!!
Sprzedam poloneza w bardzo dobrym stanie,kolor czerwony z wygodnymi siedzeniami.Rocznik 2007,cena do uzgodnienia.
Numer telefonu: 785368908
Proszę o kontakt po godzinie 18:00.