Wymień kilka cech umożliwiających:
a)tasiemcowi uzbrojonemu prowadzenie pasożytniczego trybu życia,
b)kotu prowadzenie drapieżnego trybu życia,
c)zającowi obronę przed wrogiem.
Bardzo proszę o rozwiązanie tego zadania bardzo mi to jest potrzebne. Z góry bardzo dziękuje za pomoc.:):)

2

Odpowiedzi

2010-02-18T16:51:34+01:00
)tasiemcowi uzbrojonemu prowadzenie pasożytniczego trybu życia,
posiada specjalne haczyki ktorymi przyczepia sie do jelita ofiary

b)kotu prowadzenie drapieżnego trybu życia,
ostre pazury, ostre zeby, kły
dobry wzrok
szybkosc

c)zającowi obronę przed wrogiem.
mocne i szybkie skoki
dobry sluch
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:54:57+01:00
A) tasiemiec uzbrojony - beztlenowe oddychanie , narządy czepne , nabłonek odporony na enzymy trawienne ,obojniactwo silnie rozwinięty układ krwionośny
b) kot- pazury , ostre kły
b) zając - w górnej paszczy 2 pary siekaczy , tylne kończyne dłuższe od przednich (szybka ucieczka)