Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:51:52+01:00
X - aktualny wiek Antka
x-9 - aktualny wiek Michała
x-5 - wiek Antka 5 lat temu
x-14 wiek Michała 5 lat temu
Z treści zadania
x-5=2(x-14)
2x-x=28-5
x=23.
2010-02-18T16:52:55+01:00
X - aktualny wiek Antka
x-9 - aktualny wiek Michała
x-5 - wiek Antka 5 lat temu
x-14 wiek Michała 5 lat temu
Z treści zadania
x-5=2(x-14)
2x-x=28-5
x=23.