Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T16:54:15+01:00
Wolność - brak przymusu, sytuacja, w której można dokonywać wyborów spośród wszystkich dostępnych opcji.


Prosze i licze na naj ;)

1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T16:59:04+01:00
Wolność można podzielić na rózne rodzaje :

np. Duchową -oczyszczenie się od grzechów , wolnośc duszuszy, swobodnośc, odstresowanie itp.

i na np. Wolność prawa
np. # mamy prawa do różnych rzeczy,są dziecięce prawa ucznia itp.
Zalezy czego szukasz

Mogę liczyć na najlepsze ?
<prosi>
,ząbki,
1 5 1