Odpowiedzi

2010-02-18T17:00:07+01:00
Po prostu zaczeles jakies zadania a ich nie skonczyles i nie mozesz zaczac kolejnego bo nie masz juz wiecej biletow chyba ze zrobisz oprzednie albo poczekasz 1 dzien
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:00:42+01:00
Gdy odpowiesz na jakieś zadanie masz na górze, że dostałeś ilość punktów za dodane zadanie i później pisze, że zwrócono pkt, za bilet. I jak rozwiążesz za dużo zadań to później już tych biletów nie ma i nie możesz, dopiero następnego dnia.
1 5 1