W wikipedi, Genealogi Elżbiety II ( królowej GB) Przy nazwisku są 3 daty ( wiem że 2 pierwsze oznaczają kiedy sie urodzili i kiedy zmarli) ale nie wiem o co chodzi z tą 3 datą np.

Król Wielkiej Brytanii
Jerzy VI Windsor (1895-1952)
∞ 1923


http://pl.wikipedia.org/wiki/Elżbieta_II

3

Odpowiedzi

2009-10-14T14:24:53+02:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T14:26:12+02:00
To oznacza kiedy poślubił kogoś. Pod tym jest imię małżonka
2009-10-14T15:02:43+02:00
Chodzi o to od kiedy żądził.. kiedy został królem.