Odpowiedzi

2010-02-18T17:00:53+01:00
Kiedy mama da mi pieniądze na cos do kupienia, dam je na szlachetny cel
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:01:19+01:00
Nie jem słodyczy poniewaz post to taki czas oszczedzania i zamiast kupic batona czy cos słodkiego wrzuce do skarbonki jamuznej.
Nie jem miesa bo serio traktue post i bede jesc zdrowo:)
2010-02-18T17:02:03+01:00
Nie jem miesa ponieważ chę schudnać albo jest post i chcę dotrzymać tanego mi słowa it.p