Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:01:22+01:00
I will go to the cinema
I will read book.
I will watch TV.
I will play football.
I will visit my friend.

I won't go to the cinema.
I won't read book.
I won't watch TV.
I won't play football.
I won't visit my friend.

1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:13:20+01:00
1)TWIERDZĄCE:
-I think he'll be late tonight ( Ja myślę,że on będzie jutro spóźniony)
-The baby will learn to walk soon (Dziecko wkrótce będzie uczyło się chodzić).
-I'll order a pizza (Ja zamówię pizzę)
-I'll be back in an hour. (Wrócę za godzinę)
-I believe he will probably pass his exams next yoear ( Ja wierzę,że on zda prawdopodobnie jego egzaminy w przyszłym roku).
2)Przeczące:
-I won't go to the shop with my mother.(ja nie pójdę do sklepu z moją mamą).
-It won't happen again (to nie może się znów zdarzyć).
- Stella won't go on holiday this summer (Stella nie pojedzie na wakacje w to lato)
-I won't have a lot of money (Ja nie będę mieć dużo pieniędzy.)
-You won't buy own house (Ty nie kupisz własnego domu)