Odpowiedzi

2010-02-18T17:02:43+01:00
Burza w życiu człowieka może być spowodowana dużą ilością nerwów.
Burza w życiu człowieka może być spowodowana dużą ilością problemów.
Burza w życiu człowieka może być odbyta niejednokrotnie.
Burza w życiu człowieka może być fatalnym stanem ducha.
Burza w życiu człowieka może być spowodowana straszną ilością pracy.



nie wiem czy to o to chodzilo ? jesli nie to napisz mi na pw, chetnie pomoge :)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:04:08+01:00
Burza w życiu człowieka może być przerażająca.
Burza w życiu człowieka może być straszna.
Burza w życiu człowieka może być bardzo gorąca.
Burza w życiu człowieka może być stresująca.
Burza w życiu człowieka może być rozmaita.
Burza w życiu człowieka może być pochmurna.
Burza w życiu człowieka może być niezadowalająca.
Burza w życiu człowieka może być szokująca.
Burza w życiu człowieka może być zaskakująca.
Burza w życiu człowieka może być romantyczna.
Burza w życiu człowieka może być kolorowa.
Burza w życiu człowieka może być bezlitosna.
Burza w życiu człowieka może być ogromna.
Burza w życiu człowieka może być uparta.
Burza w życiu człowieka może być żałosna.
Burza w życiu człowieka może być jak bandyta, który wszystko niszczy
Burza w życiu człowieka może być wstrętna.
Burza w życiu człowieka może być okrutna.
Burza w życiu człowieka może być obojętna.
Burza w życiu człowieka może być beznadziejna.

Mam nadzieje, że o to chodziło i pomogłam
Liczę na naj.
9 2 9