Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:01:33+01:00
2010-02-18T17:13:32+01:00
Dzięki położeniu Polski w centrum europy przez Polskę jest przewożona bardzo duża ilość towarów z europy zachodniej do wschodniej i w drugą stronę przez polskę również przejeżdża bardzo duża ilość ludzi z europy wschodniej pragnąca znaleźć prace na zachodzie europy nasz kraj ma również dostęp do morza dzienki czemu może rozwijać gospodarkę morską niestety położenie Polski w centrum europy jest też nie korzystne dla naszego kraju ze względu na to że polska będzie uwikłana we wojny do polski przystało powiedzenie że leży między młotem a kowadłem
3 5 3