Odpowiedzi

2010-02-18T17:02:47+01:00
Milosc jst cierpliwa
mysle ze tu chodzi o to, ze na milosc mozna dlugo czekac, az sie spotka kogos na prawde wyjatkowego
2010-02-18T17:04:27+01:00
Miłość wszystko przetrzyma - jeśli ktoś jest zakochany , nie zważa na to czy świat się wali czy dzieje się coś gorszego , dla niego najważniejsze jest to , że jest przy ukochanej/ukochanym , kiedy są razem niczego się nie boją , razem mogą przetrwać wszystko .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:05:10+01:00
Miłość wszystko przetrzyma
To znaczy, że miłość czyli 2 osoby, które się kochają nawet gdy coś się stanie złego, czy ktoś kogoś zdradzi to i tak sobie wybaczą.

miłość jest cierpliwa
To znaczy, że jeśli nie można z kim być teraz tylko za kilka lat na przykład to ta druga osoba poczeka, bo kocha tą pierwszą i chce z nią być.
1 5 1