Odpowiedzi

2009-10-14T14:31:01+02:00
,,Gdybym miałbym pięcdziesiąt trzy minuty do wykorzystania moim zdaniem poszedłbym do kina obejrzeć ciekawy i interesujący film aby dowiedziec sie jak jest ciekwy świat.Pózniej poszedłbym do kfc aby zjesc
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T14:35:03+02:00
Gdyby zostało mi tylko puędziesiat trzy minuty do wykorzystania skróciłabym sobie ten czas. nie chciałabym czekać na koniec. dłatego właśnie zrobiłabym coś sobie w jak najmniej boleśniejszy sposób. żeby nie czekać.

a bardziej optymistyczna wersja?
gdyby zostało mni 53 min chciałabym zrobić coś niebezpiecznego. najprawdopodobniej skoczyłabym na bangge lub z samolotu. oczywiscie ze spadochronem. byłoby to fantastyczne przeżycie w tym wypadku nie obciążone konsekwencjami