Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:05:39+01:00
ZAPROSZENIE

W imieniu Jolanty Gil mam zaszczyt serdecznie zaprosić wszystkich zainteresowanych na sztukę Wiliama Szekspira pt. "Romeo i Julia", która zostanie wystawiona dnia 22.07.2007 r. o godz. 21:30 w Teatrze Miejskim w Rabce Zdroju.
Wraz z panią Jolantą i artystami biorącymi udział w przedsięwzięciu będziemy wdzięczni za przybycie.
Wielbiciele teatru - przyjdźcie, bo warto!
61 2 61
2010-02-18T17:10:17+01:00
Zaproszenie
mam zaszczyt serdecznie zaprosić panią ... na spektakl o tych, co kochają się po kres ich życia,pod tytułem ''Romeo i Julia'' w wykonaniu naszej szkolnej młodzieży.Uroczystość ta odbędzie się dnia 19.02.2010. o godz. 15 w gmachu naszej szkoły.




samorząd uczniowski
7 3 7