Wyobraz sobie ze jestes robinsonem .Przygotuj w jego imieniu wypowiedz o przyczynach i okolicznosciach opuszczenia domu rodzinnego.Nastepnie zastanow sie jakie pytania mozna zadac bohaterowi ksiazki w zwiazku z jego uczieczka z domu. prosze pomozcie mam to na jutro a mam taka panio od polskiego ze az strach.... pliss

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-19T19:44:28+01:00
Moi Drodzy Rodzice!
Wiem, że was zawiodłem, ponieważ wy chcieliście abym został kupcem.
Jednak ja kocham morze tak jak moi bracia i nie wytrzymałbym bez niego całego życia! Chcę was bardzo przeprosić za ten czyn, lecz proszę o zrozumienie.
wasz syn Robinson

Czy masz wyrzutów sumienia z powodu opuszczenia rodzców ?
Czy nie boisz się przygód jakie mogął cię spotkać ?
Czy chciałbyś wrócić do rodzinnego domu ?
4 4 4
2010-02-19T19:44:53+01:00
Opuściłem dom rodzinny bo pragnęłem żeglarstw, nie wiedziałem że to się wszytko tak skączy. Po przybuciu na wyspę byłem zły na siebie że nie posłuchałem ojca. To był mój najgorszy błąd . Ojciec mi mówił "kto nie słucha rodziców ten marnie zginie ".

Dlaczego opuściłeś dom rodzinny?
Co czułeś gdy zorientowałeś się że jesteś sam na wyspie?
Czy warto ci było opuszczać dom rodzinny?
2 5 2