Odpowiedzi

2010-02-18T17:13:22+01:00
1. aby oszczędzać wodę, należy często kontrolować ,,kran" czyli patrzeć, czy nie kapie z niego woda, lub czy rura się nie zepsuła
2. Nie wolno wrzucać do wód odpadów, papierków, a przede wszystkim torebek foliowych.
3. czasami ludzie gdy się myją marnują bardzo dużo mydła, szamponów itp., a przecież to są środki chemiczne, które bardzo zanieczyszczają wodę.
4. Fabryki powinny zakładać oczyszczalnie wód.
5. Nie wolno zatruwać ryb i innych stworzeń żyjących w wodzie.

Mam nadzieję, że pomogłam.
1 5 1
2010-02-18T17:13:41+01:00
1.Możemy bardzo szybko myć ręce zaoszczędzimy wodę
2.Zakręćmy dobrze kran jak lecą szybko krople wody możemy na tym dużo stracić
3.Możemy nie lać się wodom dla zabawy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T18:46:46+01:00
1. nie marnować jej tylko tak dla zabawy bo można ją wykorzystać do potrzebniejszych celów np. do napojenia zwierząt , podlania kwiatów
2.sprawdzić czy w naszym wodociągu nie ma przecieku
3. nie używać zbyt wielu detergentów i szamponów w czasie kąpeli ponieważ to w dużym stopniu zanieczyszcza wode
4. w każdym mieście ( w duzych nawet parę ) oczyszczalni ścieków
5. nie spuszczać ścieków do rzek i potoków gdyż żyjące tam stworzenia wyginą