Przetłumacz.!

Phil lives with his father, mother and sister in a house. At the back
of the house there's a garden, where he plays with his sister.Phil gets up at seven and has breakfast with the family. Everyone leaves the hause at 8.30.

Prosze zależy na czasie .
Przetłumaczcie mi to na polski z angielskiego.
Dam naj.

3

Odpowiedzi

  • rozz
  • Początkujący
2010-02-18T17:12:02+01:00
Phil mieszka z ojcem, matką i siostrą w domu. Z tyłu
domu znajduje się ogród, gdzie bawi sie ze swoją siostrą.Phil wstaje o siódmej i je śniadanie z rodziną.Wszyscy opuszcazją dom o 8.30
1 5 1
2010-02-18T17:12:44+01:00
Phil mieszka razem ze swoim ojcem, matka i siostra w domu. Z tylu domu jest ogrod gdzie gra ze swoja siostra. Phil wstaje o siodmej i je sniadanie ze swoja rodzina. Kazdy wychodzi z domu o 8.30
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:13:11+01:00
Phil mieszka z ojcem, matką i siostrą w domu. Z tyłu
domu jest ogród, gdzie gra ze swoją siostrą. Phil wstaje o siódmej i je śniadanie z rodziną. Każdy wychodzi z domu o 8.30.
1 5 1