Odpowiedzi

2010-02-18T17:14:19+01:00
-kijanka jest bardzo mala-zaba duza
-kijanka jest obslizgla-zaba nie
-kijanka jest nie rozwinieta- zaba tak
-kijanka to mala zaba

Żaba: Ma łapki, skacze, nie ma ogonka, oddycha płucami.
Kijanka: Prowadzi wodny styl życia, oddycha skrzelami, pływa, ma ogon.
26 2 26
2010-02-18T17:19:18+01:00
Kjanka jest to mała żaba dorosła żaba jest większa od
kijanki
kijanka żyje w wodzie i nie może wyjść na ląd a żaba może
17 2 17
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:33:53+01:00
Kijankazyje w wodzie(zaba zacienione i wilgotne miejsca)
kijanka zywi sie pokarmem roslinnym (zaba -zwierzecym np.owady)
-kijanka ma pletwe ogonowa (zaba -brak)
-kijanka ma 2 malenkie konczyny(zaba4 odnoza)
-u kijanki brak ukl. pokarmowego (jest zwijajacy sie jezyk lapiacy pokarm)
-kijanka wydala amoniak(zaba mocznik)
-k.oddycha skrzelami (z.plucami)
35 4 35