Odpowiedzi

2010-02-18T17:16:40+01:00
Takie gry prowadzą do złych czynów u dzieci i młodzieży . Kradzież , pobicia, gwałty młodziez myśli , że skoro w grze można to w realu także ;DDD
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:21:19+01:00
Każda gra komputerowa ucząca agresji wobec innych ludzi wywiera na młodzież bardzo zły wpływ. Jeżeli ktoś gra w "bijatyki" próbuje ciosów z tych gier w świecie realnym co może grozić utratą zdrowia a nawet życia!!! Jednak jeżeli ktoś w takie gry gra sporadycznie nie ma wielkiego wpływu na życie codzienne.
Oczywiście każda strzelanka też jest bardzo nie bezpieczną grą ponieważ jeżeli będzie miał okazję zakupu broni napewno to zrobi (chyba że gra bardzo rzadko) a jak ktoś zginie nie będzie już miał okazji wpisania kodu...