Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:18:40+01:00
Prezent
do czytania
potrzebowac
koncentrowac sie
rozmawiac o
dyskutowac o
spokojnie
przed wszystkimi
2 3 2
2010-02-18T17:20:57+01:00
1)prezent
2)doczytać
3)potrzebować
4)koncentrować się
5)umówić się
6)dyskutować nad...
7)cicho
8)od wszystkiego
2010-02-18T18:33:30+01:00
Das Geschenk - prezent
zum lesen - do czytania
brauchen - potrzebować
sich konzentrieren - koncentrować się
reden über - rozmawiać o czymś/o kimś
diskutieren über - dyskutować o czymś/o kimś
ruhig - spokojnie
von allen - od wszystkich

Mam nadzieję że pomogłam,
Pozdrawiam ;)
1 5 1