Odpowiedzi

2010-02-18T17:21:55+01:00
PROPAN:
spalanie całkowite:
2C3H6+9O2=>6CO2+6H2O
spalanie niecałkowite:
2C3H6+3O2=>6C+6H2O
BUTAN:
d) spalanie całkowite
2C₄H₁₀+13O₂--->8CO₂+10H₂O
spalanie niecałkowite
2C₄H₁₀+5O₂--->8C+10H₂O
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:27:46+01:00
Propan

całkowita

C3H8 + 5O2 --> 3CO2 + 4H2O

NIECAŁKOWITE

2C3H8 + 7O2 --> 6CO + 8H2O

C3H8 + 2O2 --> 3C + 4H2O

BUTAN

CAŁKOWITE

2C4H10 + 13O2 --> 8CO2 + 10H2O

NIECAŁKOWITE

2C4H10 + 9O2 --> 8CO + 10H2O

2C4H10 + 5O2 --> 8C + 10H2O