Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:24:38+01:00
-prorocy wzywaja nas do nawrocenia duchowego . chca zaglebic w nas mysli dotyczace Boga i przyszłości zwiazanej ze swiatem.

-nawrocenie wymaga od czlowieka głębokiej wiary postanowione jest najczęściej roznymi wyrzeczeniami .

Podjęcie uczynków pokutnych oznacza wolę przemiany siebie w duchu posłuszeństwa wezwaniu Jezusa: "Nawróćcie się i wierzcie w Ewangelię." Spełnianie ich może być też motywowane wolą zadośćuczynienia.
Podstawowe postawy pokutne to post, modlitwa (czuwanie) i jałmużna. Uczynki te są symbolami woli nawrócenia na trzech najważniejszych płaszczyznach życia ludzkiego: w relacji do siebie, w relacji do pana Boga i bliźniego.

2010-02-18T17:28:34+01:00
1.Chodzi o nawrócenie się duchowo, czyli spojrzeć realnie na świat i na siebie.Zobaczyć co można byłoby w sobie zmienić na dobre i zrobić to.
2.Nawrócenie wymaga od czlowieka głębokiej wiary postanowienie jego często jest postawieniem człowieka w ciężkiej sytuacji.\
3.Nie wiem ;P

Mam nadzieję ,że pomogłam ;D