Odpowiedzi

2010-02-18T17:32:31+01:00
Narrator jest to osoba mówiąca w tekście.
Kononizm jest to sposób przedstawienia postaci,zachowań itp.
Narracja pierwszoosobowa jest to pisanie tekstu w pierwszej osobie a narracja trzecioosobowa jest to opowiadanie tekstu w trzeciej osobie.
Konwencja praw dziecka jest to dokument,w którym zostały zapisane wszystkie prawa dziecka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:35:59+01:00
1.Narrator - osoba opowiadająca o wydarzeniach.
2.Konwencja praw dziecka - dokument w którym zostały spisane wszystkie prawa dziecka, obowiązuje prawie na całym świecie.
3. Narracja pierwszoosobowa - narrator opowiada o wydarzeniach których jest świadkiem bądź uczestnikiem.
Narracja trzecioosobowa - narrator opowiada o wydarzeniach w których sam nie bierze udziału, zna myśli i uczucia bohaterów, czyli jest wszechwiedzący
4. Komizm
-sytuacyjny - ukazanie zabawnych sytuacji i wydarzeń, które przytrafiają się bohaterom
-słowny (języka) - oparty na grze słów lub zabawnym kontraście między treścią a okolicznościami wypowiedzenia
- postaci - polega on na umiejętnym dobieraniu typów bohaterów w taki sposób, aby uwypukleniu uległy pewne cechy charakteru