Odpowiedzi

2010-02-18T17:26:56+01:00
Czy pan pani czciałaby mieć ten portret w jasnych żywych kolorach lub pastelach?
Napewno mają byc to żywe kolory i chciałabym mieć portret na tle tych pięknych krzewów.
Bardzo prosze.
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:37:25+01:00
- Liso, usiądź na krześle i się nie ruszaj.
- Dobrze Leonardo.
- Doskonale, że zaczynam z wczesnego poranka.
- Dokładnie! Im prędzej skończę malować Twój portret, tym szybciej ludzie będą mogli Cię podziwiać!
- Ach, aleś ty dobry, Leonardo!
Mówiłeś mi, że mój portret będzie w ciemnych barwach. Dlaczego?
- Nie wiesz? Przecież jesteś osobą bardzo tajemniczą, a czarnego koloru używa się do namalowania tajemniczych portretów.Dlatego też używam czarnego koloru, który będzie odzwierciedlać twoją osobę.
- Ba! Nie dość, że dobry to do tego inteligenty!
- Ależ Liso, nie musisz mi tak schlebiać. Doskonale wiesz, że w namalowanie Ciebie wkładam całą moją duszę i serce. Robię to z ogromną pasją.
- Nie wątpię w to Leonardo.
- Dobrze Liso, teraz już nie ruszaj ustami, gdyż muszę się skoncentrować.
- Dobrze Leonardo. Powiedz, kiedy będę mogła się odezwać.
- Dobrze Liso
3 3 3