Przetłumacz na polski.pilne
1. Habt ihr die Hausaufgabe gemacht?
2.Hast du den Text gelesen?
3.Habt ihr mich verstanden?
4.Hast du die Übungen gemacht?
5. Habt ihr die Vokabeln gemacht?
6.Hast du die Sätze schon geschrieben?
7.Habt ihr die Dialoge gebildet?
8.Hast du auf die Fragen geantwortet?

z góry dzięki

3

Odpowiedzi

2010-02-18T17:31:04+01:00
1. Masz zrobione zadania domowe?
2. Czy czytałeś tekst?
3. Rozumiesz mnie?
4. Czy masz cwiczenia?
5. Zostały wprowadzone do słownika?
6. Czy napisałaś już zadania ?
7. Czy to dialog?
8. Czy odpowiedziałaś na pytania?
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:31:54+01:00
1. czy wy zrobiliście prace domową?
2. czy ty przeczytałeś tekst?
3.czy wy mnie rozumiecie?
4.czy ty zrobiłeś ćwiczenia?
5.czy wy zrobiliście slownictwo?
6.Czy ty już napisałeś zdania?
7.Czy wy ułożyliscie dialog?
8.czy ty odpowiedziałeś a pytania?
2010-02-18T17:49:12+01:00
1. czy wy zrobiliście prace domową?
2. czy ty przeczytałeś tekst?
3.czy wy mnie rozumiecie?
4.czy ty zrobiłeś ćwiczenia?
5.czy wy zrobiliście slownictwo?
6.Czy ty już napisałeś zdania?
7.Czy wy ułożyliscie dialog?
8.czy ty odpowiedziałeś a pytania?