Odpowiedzi

2010-02-18T17:26:45+01:00
Wcisniej CTRL+SHIFT taka propozzycja albo ALT + SHIFT
2010-02-18T17:37:07+01:00
Niestety tego nie da się zmienić , bardzo często HTML nie obsługuje polskich znaków , zamisast ,, ą '' daj ,, a '' po prostu ma focha na polskie znaki ;]

Chyba , że przestawiła Ci się klawiatrura , jeśli do tego doszło to Klikasz na klawiaturze lewy Shift oraz lewy Ctrl ( razem , naraz )

Powinno zadziałać ;]
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T22:51:33+01:00
W polu charset wpisz
iso-8859-2
lub najlepiej bo zgodnie z najnowszymi standardami
utf-8