Odpowiedzi

2010-02-18T17:35:27+01:00
0,999+1,5=x waga dużego słonia
x=2,499



Odp. Waga dużego słonia wynosi 2,499kg.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:38:29+01:00
Waga słonia: 0,999 + 1,5
x = 0,999x + 1,5
x - 0,999x = 1,5
0,001x = 1,5
x = 1,5:0,001 = 1,5*1000=1500
Odp. Słoń wazy 1500kg czyli 1,5tony
2 5 2
2010-02-18T20:50:06+01:00
X=0,999x+1,5
x-0.009x=1,5
0,001x=1,5/x1000
x=1500kg
1 3 1