Podaj nazwę narządu i grupę stawonogów do podanych opisów:

a) Znajduje sie na odwłoku, sluzy do skladania jaj
b) Stanowi ochrone narzadow, jest przesycony zwiazkani wapnia
c) Znajduja sie na glowie, pelnia funkcje narzadow dotyku,smaku, sluchu
d) Odnoza gebowe z ujsciem gruczolow jadowych

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:33:49+01:00
A) pokładełko

b) pancerz

c) czułki

d)
- żuwaczki
- szczęki
- szczękonóża
1 4 1
2010-02-18T19:14:57+01:00
D)
żuwaczki,szczęki,szczękonózka
2 2 2