Odpowiedzi

2010-02-18T17:27:01+01:00
Kijanka:
- oddycha skrzelami
- nie ma dobrze wykształconych kończyn krocznych

Żaba:
- oddycha zarówno płucami jak i skrzelami
- ma dobrze wykształcone kończyny kroczne
14 4 14
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:27:42+01:00
Cechy; Kijanka; Żaba

Rodzaj gruczołów na skórze; ;Wielokomórkowe
Budowa ucha; Wewnętrzne; Wewnętrzne i środkowe
Rodzaj soczewki; Kulista; Dwuwypukła
Obecność powiek; Brak;
Linia naboczna; Obecna; Brak
Narząd ruchu; Płetwa ogonowa; OdnóŻa wolne
Narząd oddechowy; Skrzela; Płuca
Budowa serca; ;
Liczba krwioobiegów; 1; 2
Rodzaj nerki; Przednerka; Pranerka
Produkt wydalania; Amoniak; Mocznik
Rodzaj pobieranego pokarmu; Roślinny; Zwierzęcy
Układ pokarmowy; Brak Żołądka; Rozwija się język



mam nadzieje ze pomoglam.
pozdrawiam. ;)
13 4 13
2010-02-18T17:29:31+01:00
Kijanka jest mała a żaba duża
kijanka jest oślizła a żaba nie
kijanka to mała żaba
kijanka nie może wyjść na ląd a żaba może

kijanka:ogon
żaba : nie ma ogonu
6 1 6