Odpowiedzi

2010-02-18T17:37:29+01:00
A)20 +19.50 +19 + 18.50 +18 + 17.50 + 17+16,50+16+15,50 + 15+ 14,50 + 14+ 13,5 =234

b) 350 - ( 20 + 19,5 i tak dalej az do 6,5 ) = 27
2 1 2
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-02-18T17:41:24+01:00
1)
2 tyg = 14 dni
1- 20 zł
2- 19.50 zł
3- 19 zł
4- 18.50 zł
5-18 zł
6- 17.50 zł
7- 17 zł
8- 16.50 zł
9- 16 zł
10- 15.50 zł
11- 15 zł
12- 14.50 zł
13- 14 zł
14- 13.50 zł
20 + 19.50 + 19 + 18.50+ 18 +17.50 + 17 + 16.50 + 16 + 15.50 + 15 + 14.50 + 14 + 13.50 = 234.50 zł

2)
Za 350 zł namiot może stać 24 dni i zapłacimy 344zł lub możemy dopłacić 2 zł i namiot może stać 25 dni
3 3 3