Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:31:56+01:00
Ponieważ , aby nie było wielu wojen , zgoda między ludźmi . Pokój także lepsze życie człowiekowi buduje . Ludzie muszą dążyć do tego , aby był pokój na świecie .
Uważam, że pokój jest nieodłącznym elementem, potrzebnym światu i człowiekowi.
Dzięki spokoju, rozwadze żyje się lepiej, bezpieczniej.
Na pewno nikt z nas nie chciałby przeżywać III wojny światowej.
Każdy dba o to, aby świat był pełen przyjaźni i troski.
Wszystkie kłótnie i konflikty prezydenci, kościół próbuje zatuszować, uspokoić.
Uważam, że dzięki spokoju i równowadze światowej, człowiekowi żyje się lepiej.
4 2 4
2010-02-18T18:17:53+01:00
Pokój jest ważny ponieważ wtedy człowiek może się rozwijać. Bóg powiedział nie zabijaj, a żołnierze walczą i zabijają się na wzajem.
2 3 2