Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:33:02+01:00
Największe jeziora występują w północnej, środkowej i zachodniej części Azji, są to - oprócz Morza Kaspijskiego - silnie wysychające obecnie Jezioro Aralskie (ok. 33,6 tys. km2), najgłębszy na świecie Bajkał (powierzchnia 31,5 tys. km2 ) i częściowo słone jezioro Bałchasz (17-22 tys. km2)
1 5 1
2010-02-18T17:35:48+01:00

Char Us nuur
Chjargas nuur
Songkhla
Ulungur Hu
Bosten Hu
Sewan
Piasino
Biwa
Beyşehir
Mapam
Bajkał


1 3 1
2010-02-18T17:43:50+01:00
Sewan
Char Us nuur
Biwa
Mapan
Bajkał
Piasino
1 1 1