Odpowiedzi

2010-02-18T17:38:16+01:00
Pierwszy bok trójkąta-14cm
Drugi bok trójkąta-14cm+6cm=20cm
Trzeci bok trójkąta- 60cm-(14cm+20cm)=60cm-34cm=26cm
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:39:18+01:00
14cm+6cm=20cm-drugi bok
20cm+14cm=34cm
60cm-34cm=26cm-trzeci bok
sprawdzenie: 26cm+14cm+20cm=60cm

Odp.Długość drugiego boku wynosi 20cm a trzeciego boku 26cm.
4 3 4
2010-02-18T17:40:02+01:00
14cm+6cm=20cm to jest drugi bok
(60cm-20cm)-14cm=26cm to jest trzeci bok
odp.: drugi bok wynosi 20cm a tzeci 26cm
sprawdzenie:
Obwód=20cm+14cm+26cm=60cm
1 5 1