Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:33:46+01:00
TUTAJ ZOBACZ!!!!!! PISALEM Z TEGO 5 DOSTAŁEM http://www.sciaga.pl/tekst/34437-35-charakterystyka_juranda_ze_spychowa
2010-02-18T17:52:52+01:00
Jurand ze Spychowa - twardy, zahartowany mężczyzna. Ma włosy siwe, oko stalowej barwy, jest wytrzymały na ból fizyczny, stracił żonę, a potem córkę. Potrafił poświęcić się dla nich całkowicie, oddając życie. Zabijał Krzyżaków, aby pomścić krzywdy wyrządzone swojej żonie. Był na nich zacietrzewiony, mściwy, był dumny ze swej zemsty. Po śmierci Danusi, swej córki przeszedł metamorfozę. Stał się łagodny i bogobójny. Modlił się tyle ile tylko starczało mu czasu. Nosił na sobie brudny worek, pokutował, żył dumnie i honorowo. Umarł niedługo po śmierci Danusi. [Jakby co to nie jest z internetu tylko
moja stara praca!!!!!]