Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:56:17+01:00
1.udział w nabożeństwach
2.rekolekcje
3.spowiedź
4.poprawa swojego życia
5.wytrwanie w postanowieniu
6.uczynki miłosierdzia
7.modlitwa
8.rachunek sumienia
9. wymyślenie postanowienia
2010-02-18T17:56:53+01:00
1. Częsta modlitwa.
2.czesty rachunek sumienia
3.Spowiedz wielkopostna.
4uczynki milosierdzia.
5,udzial w rekolekcjach wielkopostnych
6.wytrwalosc w podjetych wyrzeczneiach
7.udzial w nabozenstwach wielkopostnych
8.poprawa swojego zycia