Powierzchnia Polski wynosi około 313 000 km (kwadratowych).Dorzecze Wisły zajmuję około 54% terytorium naszego kraju.Ile to kilometrów kwadratowych??


Woda morska zawiera między innymi 85,7% tlenu 10,8% wodoru 1.9% i 1.05% sodu.Ile gramów poszczególnych substancji znajduję się w 100-litrowym akwarium??

2

Odpowiedzi

2010-02-18T17:48:15+01:00
313 000km-100%
x -54%

x=169020km

odp: Dorzecze Wisły zajmuje 169020km
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:53:27+01:00
Naprawdę łatwe zadania.

Zad 1
169020
Zad 2
85,7 Litrów Tlenu, 10,8 Litrów wodoru, 1,9 Litrów(Nie jest napisane czego), 1,05 Litra sodu, a na gramy :
85700, 10800, 1900, 1050.
3 1 3