Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:46:04+01:00
1.Czy zwątpił pan czy zostanie pan uratowany?
2.Czy ciężko było zdobywać jedzenie na wyspie?
3.Co było najtrudniejsze do zrobienia w czasie pobytu na wyspie?
2 5 2
2010-02-18T17:47:16+01:00
Jak Pan sobie poradził ze pan przezyl?
Czy czasem pan miał to wszystkiego dosc i chciał pan zrobic cos złego, np. popełnic samobójstwo?
Co było dla pana najtrudniejsze a wyspie?
3 3 3