Mam dwa zadania do rozwiązania:
1.zamień podane procenty na ułamki zwykłe nieskracalne.
15%=
24%=
80%=
48%=
120%=
32,5%=
2.Podaj ile to procent.
a)połowa
b)półtora
c)całość
d)ćwierć
e)dziesiąta częćć
f)piąta część
g)trzy czwarte
h)dwukrotność
i)dziesięciokrotność

plisss pomocy!!;]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-14T14:49:00+02:00
1.zamień podane procenty na ułamki zwykłe nieskracalne.
15%=15/100=2/20
24%=24/100=12/50=6/25
80%=80/100=20/25
48%=48/100=24/50=12/25
120%=120/100=60/50=30/25=1 5/25= 1 1/5
32,5%=32 50/100 = 32 1/2
2.Podaj ile to procent.
a)połowa = 50%
b)półtora = 150%
c)całość = 100%
d)ćwierć = 25%
e)dziesiąta częćć
f)piąta część
g)trzy czwarte = 75%
h)dwukrotność
i)dziesięciokrotność
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T14:50:32+02:00
15%=15/100=3/20
24%=24/100=6/25
80%=4/5
48%=48/100=12/25
120%=1 1/5
32,5%=32,5/100=3/8

2
a)50%
b)150%
c)100%
d)25%
e)10%
f)20%
g)75%
h)200%
i)1000%
  • Użytkownik Zadane
2009-10-14T15:02:35+02:00
15%=3/20
24%=6/25
80%=4/5
48%=12/25
120%=6/5
32,5%=
2.Podaj ile to procent.
a)połowa= 50%
b)półtora=150%
c)całość=100%
d)ćwierć= 25%
e)dziesiąta częćć=10%
f)piąta część= 20%
g)trzy czwarte= 75%
h)dwukrotność= 200%
i)dziesięciokrotność 1000%