Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-02-18T17:46:52+01:00
Jak już to 40.075 km. A poza tym jaka ma być odległość od jednej ręki do drugiej ?
Rozwiązanie:
40.075 : X
X = odległość od ręki do ręki.
2010-02-18T17:47:51+01:00
W zadaniu nie została podana rozpiętość jednego człowieka
ale żeby to obliczyć to trzebo 40000 podzielić przez tę rozpiętość( na pewno masz to podane bo pamiętam to zadanie z podstawówki